K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

zaterdag 11 oktober 2008

Jan zijn verjaardag

Vrijdagmiddag ben ik boodschappen gaan doen, omdat wij zaterdag naar Den Haag zouden gaan. Daarna ben ik een eindje gaan wandelen. prachtig zonnig en warm weer.






Later op de middag werd ik beroerd, een rare hoofdpijn boven op mijn hoofd. Het werd al erger zodat ik uiteindelijk op bed ben gaan liggen en de hele avond en nacht geslapen heb.

De volgende dag begon goed. Erg mooi weer. Geen hoofdpijn meer.

We gingen naar Den Haag gaan om de verjaardag van mijn broer te vieren. Het was erg onrustig in de trein toen we in Utrecht aankwamen. Er zat een groep jongens achter ons die heel luidruchtig waren. Gelukkig gingen ze er allemaal uit in Utrecht. Dachten we, want ineens merkten we dat er toch twee bleven zitten. We verkasten daarom naar een plaats er ver vandaan. De trein liep weer vol, tot ik ineens hoorde omroepen dat we in de trein naar Driebergen zaten. Daar kwamen we net vandaan!!!!! Ra, ra hoe kan dat. Verward konden we gelukkig nog bijtijds de trein verlaten. We stapten in de eerste de beste trein die naar Den Haag ging, dat bleek een stoptrein te zijn. In deze trein hoorden we voor het eerst dat er een ongeluk was gebeurd in Gouda en dat de trein niet verder zou kunnen reizen dan Woerden. In Woerden stonden er wat reizigers, er bleek een bus klaar te staan. Toen we hoorden dat die naar Alphen en daarna naar Leiden zou gaan en dat we van daaruit weer met de trein verder zouden kunnen zakte de moed in onze schoenen. Het bleek dat er twee treinen op elkaar waren gereden. De voorspelling van een van de NS personeelsleden was dat dit ‘s avonds nog niet opgeruimd zou zijn. Ik heb Jan gebeld en vertelt dat we erover dachten terug te gaan. Hij was het er helemaal mee eens. Zodat we na ongeveer 3 uur weer thuis waren. Ik vind het erg jammer, zo vervelend wanneer we op zo'n dag niet bij elkaar zijn. Maar goed ik heb in de tuin gewerkt en veel blaadjes weggehaald.





Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.