K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

zondag 15 februari 2009

Den Haag

Gisteren naar Den Haag geweest. Allereerst een wandeling door het centrum gemaakt.







































Daarna mijn slag geslagen in een paar winkels. Allereerst ansichtkaarten in the Fair Trade winkel gekocht om na te schilderen. Eindelijk de tas (H&M) en sjawl gevonden die ik al een poosje zoek en onverwacht terecht gekomen in een outlet store van Miss Etam. Vond ik alles bij de reguliere Miss Etam tuttig en lelijk qua kleuren, deze outlet store is een verademing. Ik heb een prachtige zwarte blouse gevonden voor de helft van de prijs. Heb een heel leuk jasje aangehad, maar uiteindelijk niet gekocht, omdat het bij de mouwen een beetje trok. Ik had de winkel wel kunnen leegkopen. Daar ga ik voortaan elke keer naar toe, dat begrijp je.
Maar nog leuker,

Mijn moeder heeft boeken gekocht!!!!!
Mijn moeder is 83. Zij is heel klein en breekbaar geworden. Ze heeft pijn en kan alleen maar korte stukjes lopen. Daarom gaan we als het enigszins kan wandelen, waarbij zij in een rolstoel zit. Zo hebben we in alle seizoen rondgelopen, eenmaal zelfs allebei onder een paraplu.
We hebben sneeuwklokjes gezien en een paar takken met knoppen. Het was koud maar zonnig.
Vorige keer dat ik er was heeft ze een paar detectives gekocht, gisteren zei ze "zullen we volgende keer weer wat boeken kopen?" Ik vroeg waarom niet gelijk?

Dat hebben we gedaan, ze heeft 4 boeken gekocht. Drie jaar lang, na het overlijden van mijn vader, heeft mijn moeder gezegd:" Ach, ik heb geen puf meer, ik lees de boeken die ik heb nog wel een keer".
Daarom vond ik het heerlijk dat ze er nu anders overdenkt. Het was de eerste keer sinds een heel lange tijd dat ik blij het huis waar zij woont verliet. Want mijn moeder en lezen dat hoort bij elkaar.



Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.