zaterdag 21 februari 2009

Naaimachine

Ik heb 10 jaar geleden een naaimachine gekocht. Daarvoor gebruikte ik een oude naaimachine van een vriendin van mij. Ik heb een poosje zelf patronen getekent en jurken, rokken, blouses gemaakt en het lukte ook nog. daarom leek het me leuk een spiksplinternieuwe machine te kopen met veel meer toepassingen. Maar........ik heb hem nooit gebruikt. Onlangs heb ik hem weer eens tevoorschijn gehaald en ben er weer eens achter gaan zitten. Ik heb toen alles vast laten lopen. Gisteren is mijn vriendin langsgekomen. Haar vader was kleermaker en zijzelf heeft vroeger veel genaaid. Ze heeft hem weer aan de praat gekregen!!!! Applaus!!!!!
Ik wil nu tassen en sjawls gaan maken. ik kan niet de soort shawls vinden die ik zo graag zou willen hebben. Nu ga ik ze proberen zelf te maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015