zondag 28 juni 2009

Wat gebeurde er de afgelopen week?

Michael Jackson is onverwacht overleden. Salem heeft de hele nacht en dag naar CNN gekeken.
In Iran is een opstand uitgebroken mbt de verkiezingen.

Ricky en ik zijn bij Tineke op bezoek geweest.



We zijn met Sarah naar de dierenarts geweest. We moeten nu over 3 weken weer een keer gaan. Het lijkt allemaal goed te gaan. De rare korst op haar buik is tot de helft teruggebracht.


En verder maakte ik vanmiddag een wandeling:





Deze plataan is in 1750 gepland.

1 opmerking:

  1. Pff wat een dag. Maar je hebt wel een paar BN-ers gezien. En het defile?? Goed voor je algemene ontwikkeling zullen we maar zeggen. Je hebt weer prachtige foto's gemaakt. Ik snap dat niet, je hebt er natuurijk ook voor itt mijn persoontje. Ik zie het pas als jij me daar op geattendeerd hebt. Nouja ikheb ook geen kunstnaarsoog. dag dag Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015