K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

zondag 5 juli 2009

Tailleband.

Ik heb al een lange tijd pijn in mijn rechterzij. Ik ben ervoor onderzocht in het ziekenhuis, maar er is niets gevonden. Dat is natuurlijk fijn, maar die pijn is wel heel erg vervelend. Ik heb pijnstillers van de dokter gekregen, die voor driekwart helpen. Irritant is dat de verzekeringsmaatschappij het verrekent met het eigen risico. Hoe dit kan snap ik niet.
Ik merkte dat wanneer ik op mijn zij druk de pijn vermindert. Ik heb er al eens sjaals om gebonden, maar die glijden naar beneden.
Nu heb ik iets gekocht en het helpt fantastisch. Een taillevormer. Eigenlijk is het corrigerend ondergoed, maar het geeft mij steun en de pijn is weg. Ik durf het nog niet goed echt te geloven. Maar ik heb nu al drie dagen bijna geen pijn meer. Het voelt lekker aan, het geeft steun en het maakt ook nog dat ik er beter uitzie!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo, zeg, lekker als het echt helpt. wat een idee!!!!
kus Tineke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.