zondag 2 augustus 2009

De Huishoudcoach

Ik heb een leuk boek uit de bieb gehaald. "De Huishoudcoach" van Els Jacobs.
Erg inspirerend. Ik ben nu al twee weken lang bezig met opruimen. Ik gooi nu veel gemakkelijker weg. Haar criterium is: Word je er gelukkig van om iets te houden of niet. Ik heb al meerdere volle vuilniszakken in de grijze container gegooid. De "computerkamer" en kasten zijn opgeruimd. Wat ook veel plezier geeft is dat ik leuke zaken terugvind en zaken waar ik me al langer aan erger weggooi. Her en der vond ik prachtig papier ( ik wist niet meer dat ik dit had) en andere hobbyspullen, ik heb nu een grote zak vol inspirerende spullen in mijn kamer staan,
Ik bedenk nu waar iets handig ligt. Dit alles geeft me een heel tevreden gevoel. Salem heeft de smaak ook te pakken en heeft van 1 van mijn schilderijen (een mislukking) een papieren tas gemaakt.



En ik heb van een oude tas, die ik weg wilde gooien een kussen gemaakt. Mijn broer heeft deze tas ooit uit Mexico meegenomen en ik heb de tas jarenlang met me meegedragen. Het tweede kussen heb ik gemaakt van een tas uit Egypte. Ik vond hem tussen een stapel kleren terug.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015