donderdag 24 september 2009

Anahata Katkin

Ik vind het zo leuk dat zij allerlei media door elkaar gebruikt. Zij knipt, plakt, schildert, tekent.
Wat ik vreemd vind is dat ze er bestaande kunstwerken voor gebruikt. Ik ga er vanuit dat dit niet mag en het is ook niet oorspronkelijk. Maar...... ze maakt er wel iets heel moois van. Haar werk spreekt mij aan om dat ik ook veel foto's uitknip. Stapels heb ik ervan. Ik gebruik ze als inspiratiebron, maar ik heb er nooit aan gedacht om de foto's zelf te gebruiken. Ik ga het ook niet doen, wel ga ik oefenen in het gebruiken van diverse media. Niet alleen aquarelverf. Hoewel ik daar wel erg aan verslingerd ben.
http://anahataart.com/
Hier zie je haar zelf aan het werk.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015