K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

donderdag 6 mei 2010

Resultaat



Dit is het resultaat.
Ik vind het een heel leuk origineel cadeautje
(ik kan maar moeilijk van het marsepein afblijven)
Toch vraag ik me af of ik het nog eens vaker zal doen
Ik heb vroeger dit soort spanen doosjes
beschilderd
en dat is toch mooier
maar wel een heidens werk
dit is veel sneller klaar

Hier een beschilderd doosje
Het resultaat is sprekender.

2 opmerkingen:

"Création" zei

Het is zeker een heel orgineel en lief snoepdoosje geworden, daar zal je moeder erg blij mee zijn. Het beschilderde doosje met de twee poesjes is bijzonder mooi geworden maar net wat je schrijft daar gaat wel veel meer tijd inzitten.

Fijne avond,
lieve groet, Josephine

Assayya zei

dat ziet er heerlijk uit, leuk om zelf iets te maken.
het komt dan ook meer uit het hart, dan zomaar gekochte cadeaus.

OT: ik zit altijd goed in mijn vel,hoor.ik snapte de reactie ook niet helemaal;-s
maar door mijn oppasknuffelkindjes heb ik het nu extra druk.
dan ben ik 's avonds blij met mij lief op de bank te zitten:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.