maandag 30 augustus 2010

Nog een beetje jarig



De wandeling met mijn broer is doorgegaan
de lucht was wel dreigend maar
we kregen maar een paar druppels op ons hoofd
 we maakten mijn favoriete wandeling
duur ongeveer 2 uur

langs een biologisch tuincentrum
er werd een markt gehouden
langs een meer
met rondom kastanjes



een stoeterij, een kinderboerderij
we genoten van de boerderijen, de huizen, een kerkje
van de tuinen
van kakelbont
tot  uiterst stijlvol




Salem maakte ondertussen heerlijk eten
waaronder mijn favoriet
gevulde paprika's en courgette
 
          
                                      

en....

ik kreeg de Happinez agenda cadeau
dat is genieten


Vanmorgen
ben ik begonnen aan 5 kaarten
een vriendin
wilde graag 5 mandala's getekend
haar hondje in het midden
en daarom heen maak ik een verrassing
dat zien jullie later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015