K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

woensdag 1 september 2010

Biggetjes, 5 hondjes en een heemtuin


Ze zijn zo leuk


Midden in een stadswijk

 


 
Wat een schattig bloemetje
geen idee wat de naam is


Wanneer ik ooit een
nieuwe camera ga kopen
wil ik er een
die nog meer macro uitvergroot
het voelt zo goed
helemaal geconcentreerd zijn
op een kleine bloem
of insect


Ik heb nu
5 hondjes geschilderd
ik heb uitgezocht
wat ik wil gebruiken voor de rand
(ik maak
op verzoek 5 mandala's)

Ik verklap  nog net
wat dit wordt
want ik wil eerst
de koopster verrassen.

2 opmerkingen:

kruidje zei

prachtige hondjes en tje wat een mooie en natuurlijke boerderij!

gusta zei

het kleine bloemetje is blaassilene

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.