vrijdag 3 juni 2011

Herinneringen


Vanmorgen was ik bezig
met papieren doorkijken
die van mijn moeder zijn geweest
ineens viel mijn oog op twee foto's



Ik wist niet wat ik zag
het zijn foto's van mijn allereerste jaren bij mijn werkgever
ik was toen de "centrale vraagintake"

Ik was dit helemaal vergeten
het is van ver voor het computer tijdperk
ver voor tekstverwerkers
later kreeg ik een elektrische typemachine
maar kijk eens naar deze foto's
ik heb dit allemaal
"met de hand gedaan".............
Vacatureborden en -mappen vol....

De data die erop
staan geven 1977 aan.
het is nu vele jaren verder
 ik ga bijna stoppen met werken

het komt me vaak onwezenlijk voor
dat ik zo lang gewerkt heb
maar deze foto's drukken me
 met mijn neus op de feiten.
Dat mijn moeder dat bewaard heeft......
 
-----------------------------------------

met deze prachtige, zonnige dag zijn we naar het
Openlucht Museum geweest


 we kopen er altijd kruiden
Sarah werd helemaal wild van alle zakjes




 Van mijn vriendin
ontving ik een
door haar gemaakte
mandala kaart
 ter herinnering aan de gebeurtenis
van een jaar geleden

Een moeilijke dag
die toch ook mooi was

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015