K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

zondag 25 december 2011

Kerstmis 2011


 Donderdag is mijn man 
teruggekomen uit Egypte
en bracht
 verrukkelijke koolrolletjes mee
die mijn schoonzus maakte
Ze weet hoe lekker ik dit vind

en hij bracht een "fool" pot mee
om echte fool te kunnen maken
 
 
Vandaag is het 1-e kerstdag
Ik wens iedereen
of je alleen bent of samen
of je een kerstboom hebt of niet 
wat ook je geloof is
of je verwachtingen rond deze dag
fijne kerstdagen


2 opmerkingen:

elly zei

Je maakt er altijd weer bijzondere logjes van Geri. Een feest om naar te kijken. Met of zonder kerst. :-)

christiene zei

Je weergeeft mooi de kerst sfeer,ziet er gezellig uit.

Ik wens je nog een fijne kerst,
en een goed en gelukkig nieuwjaar

Lieve groetjes
Christiene.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.