K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

dinsdag 6 december 2011

Schemer

 
 
Ik vind het schemer moment 
tussen licht en donker
bijna magisch
Vandaag hing er een warme gloed in de lucht

 
 
 
en kijk,
nog madeliefjes
 

ik wandelde buiten
omdat ik 2 pakjes met kaarten
op de post heb gedaan

3 opmerkingen:

elly zei

Maar ik vond het toch echt vreselijk koud. Echt winter voor thuis bij de kachel.

Mayflower zei

Wat een prachtige foto's van een mooie lucht, wat kan dat mooi zijn hè.
Ik ben vanmorgen zelfs nog in de tuin bezig geweest, het was toen nog aangenaam. Nu begint het weer hard te waaien en het regent, dus is het weer gezellig om binnen te zijn.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

christiene zei

ondanks de kou toch nog oog voor mooie luchten.Een fijne wandeling,kaartjes op de bus.
Tevreden kom je met mooie foto,s terug.
Groetjes Christiene.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.