K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

maandag 31 december 2012

Oud en Nieuw



2012

Het jaar is bijna ten einde

Een jaar met voor mijn man en mij veel veranderingen

De grootste verandering was wel dat ik met pensioen ging.

Een andere grote verandering is dat wij

Op dit moment onze horizon verruimen

Het jaar begon voor ons moeizaam

Met ziekte en zorgen, maar eindigde goed

Ik schilder veel, mijn wens voor het komende jaar is

Dat ik op papier zal kunnen krijgen wat ik in mijn hoofd heb

En ik ben weer gaan breien. Ook ben ik met haken begonnen.

Ik wens jullie allemaal een komend jaar met nieuwe mogelijkheden

Dat doodgelopen paden mogen eindigen

En dat nieuwe wegen ingeslagen kunnen worden

Ik wens dat we met zijn allen

Een wereld scheppen waarin vrede heerst

en waarin we elkaars verschillen eerder bewonderen dan afkraken

2 opmerkingen:

elly zei

Wat een mooie wens Geri. Ik hoop dat de perspectieven die je schetst waar mogen worden en wens je een warm hart ;-) toe.
Heel veel goede wensen voor 2013.
***

Gebreidesjaals: Knitted Scarfs or Scarves zei

ook ik wens jou en je familie een heel goed en gelukkig, en bovenal gezond 2013 toe. mieke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.