K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

zaterdag 24 augustus 2013

65....... Nu is het echt


65 jaar
Het is zover
Ik heb er lang tegenaan gehikt
Maar nu het eenmaal zover is, voelt het o.k.
 
 
Veel boeken gekregen, waar ik al langere tijd naar keek
O.a. een van de boeken van de blogster Print and pattern
Cadeautjes die lekker ruiken
en
Een mooie puddingvorm en een tajine (heb ik nog niet op de foto)
 
 
 

4 opmerkingen:

Walter zei

Tja, ik zit er ook vlak tegen aan..raar gevoel.
Van harte gefeliciteerd!

sea4all zei

Lieve Geri, dat ziet er heel bijzonder jarig uit. Snap nu wel waarom je zo verwend bent: 65! Je ziet er zoveel jonger uit, dus ik was echt verrast toen ik zojuist je blog bezocht. Nogmaals van harte gefeliciteerd en vele fijne jaren in gezondheid met Salem toegewenst. We gaan snel high-tea-en. Niet meer in Arnhem, want de Engelsman is daar met stille trom vertrokken. Heel, heel jammer van zo'n authentiek zaakje.

Rozen van Papier zei

Van harte gefeliciteerd!

groeten Janny

Willy zei

Zo zou je toch elke dag wel jarig willen zijn.
Van harte gefeliciteerd!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.