K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

dinsdag 24 december 2013

Mahalia Jackson - Silent Night, Holy Night



Kerstavond brengt voor mij altijd
herinneringen aan mijn vader
Op deze avond pakte hij de radio
en zocht welke zender het eerst ""Stille Nacht"" zou brengen
Mijn broer en ik werden vaak wakker
 op eerste kerstdag met Mahalia Jackson haar ""Stille Nacht""
Mijn vader vond het prachtig

Deze herinneringen kwamen zonet ook weer boven

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.