vrijdag 7 februari 2014

Kortom: er is altijd een excuus om zo’n klein, schattig tafeltje mee te nemen.......


Zonet weer even op 1 van mijn favoriete blogs gekeken
Ik vind het een leuk blog vanwege de rubriek Tweedehandsliefde in Huis
Om dit blogje moet ik ook weer grinniken (klik op de groene meisjes hierboven)
Gruwelijk lelijke tafeltjes, mijn hart draait om
Misschien met een lik verf erover?
Maar op 1 van de foto's staat ook een tafel met een bos droogbloemen
en dat brengt nostalgische herinneringen naar de jaren 70 
Was het bij Dille en Kamille, (bestond die winkel toen al), of was het Xenos?
Er stonden tonnen vol met droogbloemen te koop, ik vond ze prachtig
 Ik had ze in rijen voor het raam hangen van de zolderetage waar ik woonde
Ik google op zoek naar foto's uit die jaren maar die zie ik niet
Wel vind ik dit ( Vooral de reacties zijn erg leuk)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015