donderdag 20 maart 2014

Blij

 
Ik heb mijn nieuwe hark gebruikt
Iedere winter laat ik, als een dekentje
een laagje bladeren over alles heen liggen
De helft van de bladeren heb ik in de groene afvalbak gedaan
de andere helft heb ik bij elkaar in de tuin laten liggen
Wie weet, gaat er een egel in huizen
in onze vroegere tuin is dat gebeurd
 
Hier liggen de blaadjes nog.....
 

Gisteren kreeg ik onverwacht bezoek:

Vanaf mijn werktafel zie ik de lente ook toenemen
 
 
En hier dichtbij

 
En dan, buiten...
Zagen we gisteren ineens een nieuw geplant treurwilgje
Wanneer je nu weet dat er bij ons in de buurt veel bomen worden gekapt
en ik daar steeds weer boos over word, werden we nu ineens blij en opgewekt
 
 

1 opmerking:

  1. Wat een vrolijk bericht Geri. Hollands sieraad: de Lente! Vind het zelf zo'n mooi jaargetijde! Heel leuk dus ook jouw posts hierin te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015