dinsdag 25 maart 2014

Geel

 
Ik heb lekker in de tuin gewerkt
Bladeren weggehaald, de tuin ligt vol...... van een boom ( geen idee hoe dit heet)
Dit ook weggehaald
Van een forsythia haalde ik een tak af om hem binnen te zetten
En van de onderste takken haalde ik de bloemen

 
Geel is normaal niet een kleur die ik heel mooi vind
Maar dit vind ik prachtig
 
 
Ik ben begonnen met nieuwe kaarten
Ik kan nog niet veel erover vertellen
Ik moet anderhalve week geduld hebben en dan kan ik meer zeggen
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ja het was er goed weer voor vandaag, Geri, Mooi hoor dat geel van de forsythia. En volgens mij heb je een nieuwe opdracht binnen gekregen ?
    Leuke foto's !

    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, het is geen opdracht, maar het is een cadeautje. XXX Geri

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015