vrijdag 21 maart 2014

Mrs. Dalloway en een nieuw koffertje

 
Ik ben begonnen met mijn Mrs. Dalloway kaart
Jullie zien hier 2 hoofdpersonen uit het boek
Mrs. Dalloway en Septimus Warren Smith
Later hierover meer....
 
 
 
Gisteren hebben we 2 koffertjes gekocht
De verkoper die ons hielp, vroegen wij
 of er een klein formaat koffer is
waarin we een laptop kunnen doen
Hij kwam met deze leuke koffer aanzetten
Bingo
Ik vind hem zo leuk, allemaal vakjes en lekker compact
en er kan verder nog van alles mee
 
 
Hij kan ook heel goed mee als handbagage in een vliegtuig
De laatste keer vliegen vond ik een ellende bij het inchecken
We hadden de laptop onderin een handtas gedaan met allemaal spullen erboven
We  moesten de laptop eruit halen
 dus alle spullen eruit, de laptop eruit en daarna alles weer in de tas proppen
Ik kreeg ook een rooie kop omdat ik bij het poortje bleef piepen 
 
Met 1 oogopslag kan men nu zien wat er in dit koffertje zit
 
En
 
HET IS LENTE
 
 
 

1 opmerking:

  1. Wat grappig, mijn cursor verandert hier in een smiley! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
    Prettig weekend en je 'koffer-selfie' is erg charmant. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015