donderdag 3 april 2014

Wandeling 's avonds

De eerste avond wandelden wij door de stad
langs de Amstel, de Magere brug en de Opera, langs de Mozes en Aaronkerk
 
  En langs Sluyswacht
Daarachter lag een heel rustig stuk Amsterdam. heerlijk om te wandelen.

 We liepen nog door de Rosse Buurt en gingen op zoek naar de Jordaan
We kwamen terecht bij Cafe Thijssen
waar een puzzelwedstrijd aan de gang was

Daarna zijn we de weg kwijtgeraakt.
Ik had een plattegrond bij me, maar zie niet goed in het donker
Ik wist wel regelmatig welke richting we op moesten omdat ik bepaalde punten herkende
Maar ook kwamen we op plekken waar we het niet meer wisten
Een vriendelijke meneer stuurde ons verkeerd
Een andere meneer had een smartphone bij zich en kon ons direct goed de weg wijzen
En voor het eerst ontdekte ik het gemak van een smartphone ;-)

In het donker zagen we wel heel veel mooie bruggetjes en oude panden


1 opmerking:

  1. Leuk verslag van een prachtige avondwandeling. Bij het lezen ervan waande ik me ook even in A'dam. Mooie foto's!!! Moest een beetje denken aan 'Hans en Grietje in de grote stad' :-). Gelukkig zijn jullie weer goed thuis gekomen (B&B).

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015