K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

zaterdag 5 juli 2014

Bonnetjes kaarten

 
Gisteren heb ik bij Pipoos 2 vol gespaarde bonnetjes kaarten ingeruild
De waarde was 20 euro, dat is toch niet niets.... 
Normaal koop ik er verf, en soms breiwol, nu wilde ik iets totaal anders
Ik kijk er altijd rond wat ik voor mijn kaarten kan gebruiken 
 
Ik ben al langere tijd op zoek naar tekenpennen met heel dunne punten
Nu zag ik ineens een doosje met 12 verschillende kleuren
 
 
 
En deze stempels heb ik eerder in mijn handen gehad
 nu heb ik ze gekocht, leuk.....
 
 
De roze ponsdingetjes, wat doen die eigenlijk?
nu weet ik het en ik vind het heel erg leuk
 
 
Dit kan ik er dus mee doen
 




 
Ik kocht bij Xenos een leuk gekleurd Mexicaans bakje
 

En bij Didi kocht ik 2 jurken
Vooral de aqua jurk zit als gegoten, alsof hij voor mij gemaakt is

 

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.