zondag 28 september 2014

Erfgoedcentrum, mediamarkt, Waar en bloemen



WAT IS HET HEERLIJK WEER!!!!!!!!
Vandaag maakte ik een kleine wandeling, onder andere langs dit water

Gisteren zijn we naar de Mediamarkt geweest
Salem had een nieuwe afstandsbediening nodig
De M. markt is een ware belevenis
Harde muziek, grote schermen waarop je tv kunt kijken
 Van alles en nog wat op elektronisch gebied
waarvan het meeste boven mijn pet gaat
en waarvan ik blij word wanneer ik het niet hoef te kopen
 
We bezochten ook het nieuwe Rozet/erfgoedcentrum

Erfgoedcentrum


 
En bekeken het Poppenhuis van Lizzy Ansingh
 
 
wilmashomemadequilts/poppenhuis-van-lizzy-ansingh
Lizzy Ansingh

 We dronken thee bij Waar (klik)
Een leuk nieuw restaurant en winkel
Er worden heel mooie bijzondere cadeaus verkocht
Er is een terrasje bij, lekker in de zon ( of schaduw als je wilt)
 
Op de terugweg legde ik bloemen neer
 
 
Vlakbij ons huis is een 88 jarige vrouw verongelukt
Ze is aangereden terwijl ze s ' avonds een zebrapad wilde oversteken
Wij hoorden en zagen zwaailichten van politiewagens en een ambulance
We zijn niet gaan kijken. Later las ik op internet wat er gebeurd is
Ik vind het zo sneu, dat je zo oud bent geworden en dat dit je dan overkomt
 
Ik had niet verwacht dat buurt bewoners bloemen zouden leggen
Ik heb ooit eens toegekeken toen iemand die verdronken was uit het water werd gehaald
Ik werd misselijk en boos van het commentaar van de omstanders
Daarom was ik nu blij toen ik deze bloemen zag liggen
Er liggen ook briefjes en er staan kaarsjes tussen
Het gaat gelukkig niet zomaar langs ons heen, het heeft de buurt blijkbaar geraakt en MIJ OOK
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015