zondag 26 oktober 2014

Wij, vier vriendinnen en IK HEB EEN OPDRACHT

 We hebben elkaar begin jaren 80 op het werk leren kennen
en  lief en leed met elkaar meegemaakt
Ik zet de foto er zo op, omdat niet ieder van ons iets met internet heeft
En....ik vind het zo ook nog eens leuk
 
 Gisteren zijn we met elkaar op stap geweest
Dat doen we zo'n 2 keer per jaar
Twee van ons werken nog
We hebben alle leuke nieuwe winkeltjes in de stad bezocht
En dronken thee met gebak bij een nieuwe patisserie
 
We hadden een plan vooraf
Maar spontaan kwamen we dit nieuwe breiwinkeltje tegen
natuurlijk bracht ons dit op herinneringen aan ons breien in de jaren 80
 
Hier de taart die we aten
 


Ik had witte chocoladetaart met vijgen, mmmmmmmmmm, heerlijk
 
1 van ons heeft als liefhebberij het maken van keramiek
Tot onze verrassing nam ze ons mee naar een winkeltje waar haar werk wordt verkocht
 

En EERGISTEREN
kregen wij bezoek van Niels, Janneke en hun moeder Petra



IK HEB EEN OPDRACHT

Ik ga een portret maken van Janneke en haar viool
Er komen ook wat verrassing in voor
maar die verklap ik nog niet

1 opmerking:

  1. LEUK !!! Wat hebben jullie een heerlijke dag gehad. En dat breiwinkeltje.... hebben jullie het virus te pakken, opnieuw? Toen ik op de foto die bollen wol zag was ik om ;-).

    Fijn, die nieuwe opdracht! Mooi onderwerp ook.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015