vrijdag 14 november 2014

Snel donker.

 Deze foto's had ik ook nog gemaakt voor mijn stukje van gisteren
Ik wilde vertellen over het vroege donker worden
iets waar ik altijd als een berg tegenop zie
maar wanneer het zover is valt het allemaal mee
Zo zijn er de afgelopen dagen prachtig oranje zonsondergangen geweest
Nu hebben wij jammer genoeg niet echt een schitterend uitzicht over velden
Maar het is toch genieten, alleen krijg ik het niet mooi op de foto
 

Deze foto is niet de allermooiste die ik maakte
Maar ik vind hem toch heel erg leuk
Hij is vanuit de slaapkamer gemaakt en je kijkt hier op mijn bureau (laptop)

1 opmerking:

  1. Jij schrijft erover, de donkere dagen, en ik voel weer hoe het was. Lekkere pot thee met iets lekkers doet wonderen. Als het kouder wordt ook een plaid om.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015