woensdag 5 november 2014

Van jongsaf aan bezig.......


Is dit niet schattig?
Ik maakte het als kind
en kwam het onlangs tegen toen ik wat oude spullen doorkeek
 
Nu het weer zo vroeg donker wordt
heb ik kaarsen gekocht voor op mijn bureau
Het stond allemaal wat rommelig door elkaar
Ik ging eens op zoek naar iets eronder
en nu staat dit alles te pronken
 Ik zal wel nooit een minimalist worden :-)
 
 
 
Gisteren heb ik de laatste hand gelegd aan mijn herfstschilderij
Vanavond komen twee vriendinnen langs
en ik vind het leuk wanneer het schilderij dan aan de muur hangt
 

Ik vind deze eigenlijk de mooiste uit de serie die ik maakte
 

de andere zijn ook mooi, vooral het lente schilderij
Het zomerschilderij vind ik te druk
Ik ga nu nog een winterschilderij maken
En ik ben van plan volgend jaar weer opnieuw te beginnen met een serie
Want ik heb nog genoeg ideeën
 
Wil je weten hoe het met de opdracht ""Janneke met viool"" gaat?
Klik dan op Janneke
 

4 opmerkingen:

  1. Hallo lieve Geri daar ben ik weer eventjes, ik kan weer op je blog !!
    Fijn . leuk die kindertekening ik heb ze ook nog ergens liggen en daar zitten volgens mij nog hele mooie tussen.
    Je herfstschilderij is zo mooi van kleur een genot om naar te kijken en wat is het gezellig op je werktafel, al die lichtjes. Trouwens ik vind dat zomerschilderij super, vooral die pauw !!

    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mapi,

    GELUKKIG. Blij toe.

    Gisteren heb ik het zomerschilderij in een andere lijst gedaan en nu vind ik hem ineens ook heel mooi en niet te druk. Nu vind ik zelfs het herfstschilderij een beetje saai. Niets veranderlijker dan een mens. XXXX Geri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik loop een beetje achter, maar hier ben ik weer. Had ook al op je 'honden-post' willen reageren, maar daar is het nog niet van gekomen.

    Wat een leuke tekening uit je jeugdtijd, Geri. Met toen al zoveel oog voor detail. Dat viel mij op.

    Herfstschilderij vind ik heel mooi geworden. Ben nu natuurlijk heel erg benieuwd naar 'De Winter'. Heb je al zin om daarmee te starten?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, Ik zit al te popelen. Maar het moet eerste meer win ter zijn. De blaadjes moeten echt allemaal gevallen zijn. Het moet kouder zijn en dan gaat het beginnen. Ik heb al wel een paar ideeën, maar het meeste moet nog groeien.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015