woensdag 24 december 2014

Het liep anders.

 
Allereerst wil ik iedereen een heel fijne kerstavond toewensen
Hier is de dag anders gelopen dan ik verwachtte
Ik verwachtte nu al een taart en kerstbrood te hebben gebakken
Maar geen van beide is tot nu toe gemaakt.
Allereerst heb ik vanmorgen nog 2 kerstkaarten geschilderd
 EN
 Salem is na een periode van geen inspiratie weer begonnen met schilderen
Dit keer op een klein formaat doek
 
Zijn doeken waren op en de winkels morgen en overmorgen dicht
Hij vind het helemaal niet leuk om naar de stad te gaan.
Ik wel, dus, ik gauw nog even naar de stad
Want nu kon ik fijn nog even donkerbruine basterd suiker halen
Dit had mijn eigen supermarkt tot mijn ergernis niet
Gisteren keek ik naar de BBC naar het Kerst bak programma
en daar hoorde ik zeggen dat voor de kleur
 voor een kersttaart echt donkerbruine basterdsuiker nodig is
He, gelukkig, ik heb het nu
Eerst even uitrusten en dan ga ik bakken
 

1 opmerking:

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015