maandag 22 december 2014

De eerste serie kerstkaarten verstuurd, geen donkerbruine basterdsuiker en de donkere dagen voor de kerst


Dit zag ik vanmorgen toen ik de gordijnen opentrok
 
Zonet heb ik de eerste kaarten weggestuurd
Het is altijd een heel werk
Morgen ga ik verder met schilderen
 
Ik kan er nog een paar laten zien die ik nieuw maakte
Maar er zijn ook kaarten bij die ik voor iemand persoonlijk maakte
En waarvan ik weet dat deze personen mijn weblog bekijken
Dan vind ik het niet leuk wanneer iemand de kaart al op het weblog ziet
 
Ik weet al wie de poes krijgt
Maar de andere, nog even goed nadenken
 
Zonet heb ik de laatste boodschappen voor de kerst gedaan
Morgen nog kaarten maken en wegsturen
Overmorgen BAKTIJD
Kun je je voorstellen dat er geen donkerbruine basterdsuiker in de supermarkt was?
En dat heb ik nu net nodig voor een recept voor de kerstcake
Nu heb ik maar lichtbruine meegenomen
 
Ik ben in het donker, net even na vieren, naar huis gelopen
Het zijn met recht de donkere dagen voor de kerst
 
En
Misschien is de tijd voor de kerstdagen wel leuker dan de kerstdagen zelf ???????
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015