maandag 23 februari 2015

Bloglovin


Ik ben ineens heel enthousiast geworden over Bloglovin
 
Ik zag het eerder op andere blogs en begreep het plezier ervan niet
maat toen ik op 1 van mijn favoriete blogs er weer over las
En langzaam doordrong dat ik er gemak van kan hebben
dacht ik "Laat ik het eens proberen"
Zoals bij alles wat nieuw is was het in het begin onduidelijk
Maar zo bezig zijnde begon ik het leuk te vinden 
Wat is het leuke aan bloglovin?
 
Normaal klik ik op de blogs die ik opzij van mijn blog heb vastgezet. Op Bloglovin  zie ik blogs als vanzelf langskomen wanneer er een update is gemaakt. je moet ze dan wel even opzoeken, maar dat gaat heel gemakkelijk. Ik lees een kort stukje van de tekst, vind ik het interessant dan klik ik door naar het echte weblog. EN ik kan vastzetten wat ik interessant vind. Zodat ik een eigen verzameling posts krijg van alle blogs die ik volg. Natuurlijk heb ik mijn eigen blogs ook gezocht en die kan ik nu ook bekijken via het oog van Bloglovin. Ziet er toch weer anders uit. Vaak zie ik iets wat iemand schrijft of ik zie een foto die ik zou willen houden. Nu zet ik het vast op Pinterest oid. Op Bloglovin kan ik met 1 simpele klik alles vastzetten in een archief wat ik zelf creĆ«er,

De foto die jullie hier zien



is van het fotoboek dat ik maakte over het huis waar Jane Austen woonde
 Met de kerstdagen kocht ik een fotoboek over de huizen waar Jane Austen in woonde
 Ik was een beetje teleurgesteld dat er weinig foto's over Chawton in stonden.
Nu was er bij Jumbo een spaaractie waarbij ik zegeltjes kreeg voor Albelli fotoboeken.
Ik had 6 blaadjes vol met zegels gespaard.
Daarmee kon ik 30 euro korting krijgen.
Leuk dacht ik, ik maak een mooi fotoboek over Chawton.
Maar...   de slimmeriken gaven per boek maar 15 euro korting. Nu kan ik dus 2 fotoboeken maken.
Omdat het resultaat mij verrast
kwamen we op het idee om nu ook boeken over onze schilderijen te maken

1 opmerking:

  1. Hallo lieve Geri, ben weer back online !
    Ik heb ook bloglovin aangemaakt, maar eigenlijk gebruik ik het nooit, misschien weer eens uitproberen .....
    Hier schijnt de zon !
    Fijne vrijdag.

    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015