K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

zondag 12 juli 2015

Prachtige kleuren, heerlijk eten, leuke mensen, lieve poes, mooie tuin.

 
Wij waren te gast in
het huis van Petra, Robert en hun kinderen Lars en Janneke
Met Petra werkte ik indertijd samen
Zij kochten ooit een schilderij van Lars met zijn vriendjes
En vorig jaar kochten zij Janneke met viool
En nu konden wij met eigen ogen zien hoe de schilderijen hangen
En dat beviel ons zeer
Ze staan prachtig op de gekleurde wanden
 
 
Janneke speelt op haar piano
 
Omdat het lekker weer was zaten we in de tuin en kregen een heerlijk maal
Het leek ons nogal een opgave voor de gastvrouw
want ik eet vegetarisch en Salem eet geen varkensvlees en geen vis
Maar het was heerlijk en mooi om te zien
Bovendien was er ook verschillend gekookt voor Salem en mij
Salem kreeg curry met kip
en ik hartige taart met spinazie en ricotta kaas, mmm, heerlijk......
 

Aanwezig was ook een lieve poes van 20 jaar 
 

De tuin
Ik laat een paar dingen zien
Er valt nog veel meer te bekijken
 
 



Zo vader zo zoon
Robert timmerde de kasten
Lars maakte het mobiel
 
Het was een heel gezellige avond.
 
 

1 opmerking:

Petra zei

Dank je wel Geri..en wat leuk, de foto's...:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.