maandag 20 juli 2015

Walking in the rain en iets wat ik niet begrijp.

Ik moest vandaag even naar de apotheek
Het motregende
Ik stak mijn  paraplu op
en voelde me voor schut lopen
Want het leek of het helemaal niet regende
 
Al lopend ontdekte ik dat het leuk is te fotograferen van onder mijn plu
en
Het begon harder te regenen
 
Toen ik de foto's die ik zonet maakte
op mijn computer zette
Ontdekte ik ineens het volgende
 
Ik kijk op dit moment de DVD Sense and Sensibility op mijn laptop
Staan er ineens een heleboel foto's van deze DVD  op mijn computer
 
 
 
Nu houd ik een weblog over janeausten bij
Gisteren heb ik foto's van deze film opgezet
die ik op internet vond
 
 En kijk nu eens
Ik heb er ineens een heleboel foto's bij
die ik er zo bij kan zetten
Dankzij de techniek van mijn laptop
waar ik werkelijk niets van begrijp
 
Dit zijn allemaal foto's die ineens op mijn computer staan  
 

1 opmerking:

  1. Heerlijk knus, die foto's die je onder die mooie blauwe plu hebt genomen. Ik houd van het getik van regen, op het dak, tegen het raam en op een plu. Bedenk me nu dat ik al heel heel lang niet meer onder een plu gelopen heb. Morgen gaat het stormen. Dat is misschien een te heftig moment voor een doorstart van één van mijn plu's. Maar... je hebt me op ideeën gebracht, Geri.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015