vrijdag 14 augustus 2015

Camera


Gisteravond en vandaag ben ik aan het experimenteren gegaan met mijn camera. Ik vond dat de foto's die ik opnam zo overbelicht waren. Ik kan het allemaal wel weer goed krijgen met een foto bewerking programma, maar het irriteerde me. Ik dacht, misschien heb ik in het verleden op iets gedrukt zonder dit nu nog te beseffen. Vroeger waren de foto's die ik opnam niet zo licht. Ik ben niet echt een type om handleidingen te lezen. Ik heb er geen geduld voor.

Dus drukte ik op alle knopjes
maakte foto's warmer en maakte foto's koeler
bij het opnemen

 
Niet echt een hemel bestormend verschil, is het niet? 
 
 
 
En een zonsondergang
 
 
Gisteren had ik het gevoel al een beetje herfst te hunten
 

 

4 opmerkingen:

  1. Hallo Geri ik kom je even een fijn weekend wensen.
    Eerlijk gezegd zie ik maar een heel klein beetje verschil in beide foto's.
    Je foto's zijn altijd wel goed .
    Ja de herfst brengt ook weer mooie dagen, vast wel !

    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Geri, Hier ook al wat tekens van de herfst..laat maar komen! Fijn weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mapi: ""Vast wel"" klinkt als "nog even niet"". Hetzelfde bij mij. Ieder jaargetij heeft zijn goede kanten, alleen de overgangen vind ik lastiger. Maar de natuur helpt, he? Het diepe groen van de zomer. Met aan de randen van de bladeren al het idee van de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015