K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

zondag 9 augustus 2015

Naar de camping


Gisteren met 3 vriendinnen op een camping in Doetinchem geweest.
Het was prachtig weer
We hadden allemaal iets lekkers meegebracht
en kijk eens wat dit opleverde
 
 
 
 
Dat was smullen
Maar er was meer
 
Allereerst het gezelschap van Daan en Mouse
en we maakten een wandeling
 
 
En kregen cadeautjes
 

 

Ik kreeg een heel mooi notitieboekje

 Vol gedichtjes
 

Het was een dag met een sterretje

1 opmerking:

sea4all zei

Wat een heerlijk verslag, met fijne foto's van vele herkenbare plekjes en lieve mensen! Genieten!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.