zaterdag 5 september 2015

Thuis en buiten.

 
Vandaag begon ik met het maken
van een foto van twee bijzondere bloemen die ik kocht
of liever gezegd distels
Ik vind de vorm en de kleur zo mooi
Erbij horen bloemen die ik niet zo goed wist te fotograferen
 
 
Ik las in de 2 boeken waarmee ik ben begonnen
Een biografie van Vanessa Bell, de zus van Virginia Woolf
O, wat een heerlijk boek
Wegduiken in een verleden, proberen te begrijpen
En Eline Vere van Louis Couperus
 
 
Omdat ik door dingen die ik op internet las heel treurig werd
ben ik een eindje gaan wandelen
Hier knap ik altijd van op, gelukkig het lukt deze keer ook
 
Het is buiten allemaal nog diepgroen
Oppervlakkig gekeken zie je nog niet veel van de herfst
Maar toch......
 

 
Even begint het te regenen
Maar direct daarop de zon
En ja, een regenboog boven de nieuw aangelegde Romeinse tuin
 
Ik ontdek ook ineens een zonnebloemenveldje

Ik zie 2 bijzondere bomen
 



En mooie grassen
 
Weer terug naar huis
 
 En dan ineens, vlak bij huis
deze prachtige roos
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015