zaterdag 10 oktober 2015

Herfst, gebroeders en nieuwe laarzen.


Wat een heerlijk weer. Ik heb kleine wandelingen rond het huis gemaakt. Ik maakte een heleboel herfstfoto's.

Sinds ik een digitale camera heb, maak ik van deze kardinaalsmuts een foto in de herfst.  De struik staat ergens bij ons in de wijk. Toen ik het de eerste keer eens goed van dichtbij bekeek, geloofde ik mijn ogen niet. Oranje en roze, vroeger zou er gezegd zijn, het vloekt. En kijk nu eens wat de natuur doet....
 

 
 
Ik schilder op dit moment taartjes
Want er komen een paar verjaardagen aan
En ik wil graag handgeschilderde kaarten sturen
 
Gisteren ben ik even de stad in geweest
 Ik zocht o.a. voor de bon die ik voor mijn verjaardag kreeg een boek
En ik slaagde
het werd.......
 
 Dit boek las ik verleden jaar
En ik vond het schitterend
Ik vind het een echt boek voor de winter
want ik herinner me dat het er veel in sneeuwde
Ik heb me voorgenomen
een nieuwe traditie te maken en het boek iedere winter te gaan lezen

Dank je wel lieve geefster
   
En ik vond eindelijk laarzen die ik leuk vind
en die lekker zitten
Vorig jaar kocht ik laarzen
die wanneer ik buiten loop
geluid maken of er een regiment aan komt
Vind ik maar niets
Deze laarzen hoor ik niet
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ik weet nog goed dat ik jaren geleden dezelfde reactie had als jij bij het zien van de kardinaalsmuts. Die combinatie.....ongelofelijk!
    Wat is de natuur mooi momenteel, he? Zelfs onze klimop begint herfstkleuren te krijgen, ha,ha!
    Je kaartjes worden erg leuk!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet ook zo van de herst. Vandaag was het koud, maar het lopen met hond is met een dikke jas aan, heerlijk! Kom dan weer binnen met een frisse neus en koude wangen.

    Wat een fijne laarsjes heb je gevonden Geri. De herfst nodigt ook zo uit om lekkere wollen en warme schoenen / laarzen te vinden. Ik ben nog op zoek naar een paar fijne truien, maar kan nog geen keuze maken.

    De taart-kaartjes vind ik super. Als ik ernaar kijk, proef ik de kersjes en de room. Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015