K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

maandag 7 december 2015

Kale takken en ik ga ze missen


Wat was het heerlijk buiten
Ik had niet op het weerbericht gelet
En daardoor liep ik veels te warm gekleed te puffen
 
Het is bijna winter
De blaadjes zijn weg
 



En kijk, er zijn nog wat roosjes
 





Morgen ga ik de bestelling kerstkaarten die ik maakte opsturen
 
 
 Ik ga ze heel erg missen
Ik wilde ze vanavond al inpakken
Maar nu heb ik bedacht dat ik het morgen pas doe
Kan ik ze nog even bekijken
Ik heb ze voor alle zekerheid nogmaals gefotografeerd
 

 

2 opmerkingen:

Mapi zei

Je kaarten zijn prachtig Geri, en dat je ze gaat missen is heel begrijpelijk, het zijn allemaal verschillende stukjes van jezelf.
Hier zijn de bomen nu ook helemaal kaal ...

sea4all zei

Mooi die foto's van al jouw Kerstkaarten. Kleine juweeltjes. De ontvangers mogen zich gelukkig weten. Kan me ook heel goed voorstellen dat je even slikt als je ze in de envelop stopt voor de verzending. Denk maar aan alle blije gezichten zodra de kaarten gezien worden op het adres van bestemming. Aan de kerstkaarten-lijn in ieder huis zal jouw kaart de echte blikvanger zijn.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.