zaterdag 2 april 2016

Cadeautjes.


CADEAUTJES

De mand naast het bed
Boeken van de bieb erin en tijdschriften die ik nu lees, reuze handig
En de ronde sierdoos op het bed

Een heleboel nieuwe tijdschriften


REIZEN MET CHARLEY

Ik heb nu mijn eigen ""Reizen met Charley""
Ik ben nu al ruim 1 maand aan het reizen door de USA
via boeken, internet, filmpje op You Tube, Google Earth etc. etc.
Uitgangspunt was het boek van Geert Mak
Maar toen wilde ik de echter Charley ook lezen
 ik haalde het boek uit de bieb
Maar allengs besefte ik
Ik wil het zelf en ja hoor
nu HEB ik het

HEERLIJKE ZEEP


Nog een andere grote mand


Ondanks het digitale tijdperk
toch GELUKKIG, want ZO leuk 2 echte kaarten gekregen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015