K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

zaterdag 2 april 2016

Cadeautjes.

 
CADEAUTJES
 
De mand naast het bed
Boeken van de bieb erin en tijdschriften die ik nu lees, reuze handig
En de ronde sierdoos op het bed
 
Een heleboel nieuwe tijdschriften
 
 
REIZEN MET CHARLEY
 
Ik heb nu mijn eigen ""Reizen met Charley""
Ik ben nu al ruim 1 maand aan het reizen door de USA
via boeken, internet, filmpje op You Tube, Google Earth etc. etc.
Uitgangspunt was het boek van Geert Mak
Maar toen wilde ik de echter Charley ook lezen
 ik haalde het boek uit de bieb
Maar allengs besefte ik
Ik wil het zelf en ja hoor
nu HEB ik het
 
HEERLIJKE ZEEP
 
 
Nog een andere grote mand
 
 
Ondanks het digitale tijdperk
toch GELUKKIG, want ZO leuk 2 echte kaarten gekregen
 

 

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.