K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

vrijdag 1 april 2016

Voor ons is 1 april een heel bijzonder dag.

Wat waren we jong
Toen we elkaar die prachtige dag in augustus 1981 in Egypte ontmoeten
We stonden vlak voor de tempel van Luxor aan de Nijl
Kun je je een mooiere plek voorstellen?
En daar begon het
 
1 april 1987 was het onze trouwdag
 Het was net zo'n mooie zonnige dag als vandaag 
 
En vandaag zijn we 29 jaar getrouwd
 
 
We kochten voor vandaag een prachtig boeket 
 
 
Ik maakte een Swiss roll
Met 2 manieren van opmaak
1 voor hem, 1 voor mij
Wie denken jullie dat de grootste zoetekauw is?
 
 
Er waren cadeautjes
 
Ik laat binnenkort zien wat erin zat
 
 We wandelden buiten en haalden herinneringen op
En vertelden elkaar
Hoe blij we nog steeds met elkaar zijn
 
En kijk de lente komt
 
 

2 opmerkingen:

Mapi zei

Oh wat een feestelijk bericht, en wat zijn de foto's van jullie beiden mooi !
Gefeliciteerd, al 29 jaar getrouwd en nog steeds dol op elkaar, fijn !
Happy Spring.
Veel liefs
Mapi
XX

p.s. denk dat je man de grootste zoetekauw is ?

sea4all zei

Even een tijd blog-lezer-af geweest door vakantie en drukte, maar zie dat ik veel te veel mooie posts heb gemist. Lekker bij lezen nu. 29 jaar bij elkaar: VAN HARTE lieve Geri en Salem! En wat een fijne bloemen hebben jullie voor deze dag gekozen. Mooi! Nu samen gezond op naar de 30 jaar! Prachtige foto by the way van jullie trouwdag. Piepjong en toen al heel gelukkig met elkaar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.