K L E U R R I J K


K L E U R R IJ K
Ik hou van K L E U R E N, van papier, van verf, van textiel, van tekenen en schilderen, ik hou van dieren, van mode, van de natuur, van geschiedenis, van geografie, van boeken, van tijdschriften, van kunst, van originaliteit, hou ervan om sfeer te maken, van fotograferen, van cultuur, de onze en van andere culturen.

Ik ben aquarelliste, I am a watercolorist.
Ik maak vrij werk en schilder in opdracht.

maandag 16 mei 2016

MIjn 49 weken project. Smartphones.


Deze week kwam er van mijn plan
 om uit te zoeken hoe ik Baba Ganoush kan maken niets terecht
 De dagen stonden helemaal in het teken van

Smartphones

Uiteindelijk hakte ik dinsdag de knoop door en bestelde twee 4.5 inch smartphones. Niet te groot en niet te klein. De 2 telefoons werden prima op tijd bezorgd. Salem maakte de pakjes open op zijn verjaardag. Hij begreep gelukkig direct wat hij moest doen met de batterij en het simlock kaartje en toen was het wachten  tot de batterijen waren opgeladen.

In het begin was het stressen.
Werken ze wel?
Doen we niets verkeerd?
Maken we niets kapot?

Maar na korte tijd begon ik dingen door te krijgen. Nu, een paar dagen verder gaat het echt goed.

Ik wilde graag op Instagram, dat is gelukt. De eerste foto's die ik met het mobiel maakte staan erop instagram/gerimeftah. Vandaag ben ik voor de eerste keer met het mobiel naar buiten geweest om foto's te maken.

 
 
Ik ben nog wel steeds van alles aan het uitzoeken

Vrienden vertelden dat Whatsapp zo leuk is. Ik begreep de lol maar niet. Maar nu begint het een beetje te dagen. Met een paar vriendinnen heb ik Whatsapp verkent, teksten, foto's, smileys. Het is inderdaad leuk.



Het begrip Apps begreep ik ook niet helemaal.
 Ik had een vaag beeld van kleine programmaatjes
Maar nu begrijp ik dat Tumbler, Facebook, Pinterest, Twitter ook apps zijn
Wanneer ik het zo bekijk dan heb ik er al een aantal apps op gezet
 

He, he, nu heb ik rust wat betreft de smartphones
 
Wat wil ik de komende week doen?
Ik merkte de afgelopen weken dat ik last had van hoofdpijn
Ik merk dat ik erg "in mijn hoofd" zit
De komende week ga ik eens bezig met oefeningen om mezelf te gronden
 
Hoe kan ik mezelf beter ""gronden""
 
MIJN 49 WEKEN PROJECT
  1. Pesto maken
  2. Wanten/handschoenen breien
  3. Sokken breien
  4. De theorie rond het bakken van een cake
  5. Mijn kaarten op een nieuwe manier tekenen
  6. De staten van de Verenigde staten. Ik onthoud nooit waar welke staat ligt
  7. De staten van de Verenigde staten. Ik onthoud nooit waar welke staat ligt
  8.  De staten van de Verenigde staten. Ik onthoud nooit waar welke staat ligt
  9. Europa is helemaal veranderd sinds ik naar school ging. Hoe heten de landen nu?
  10. Groentespreads maken
  11. Crêpes Suzette maken
  12. Hoe maak ik Baba Ganoush
  13. Quakers en Amish
  14. Indianen
  15. De slavernij
  16. Treinen in America
  17. Route 66
  18. Tolstoi (afkomstig via mijn boekenproject)
  19. een nieuwe TV kopen
  20. Kaarten maken n.a.v het nieuws
  21. rouwkaarten ontwikkelen
  22. Een nieuw tijdschema bedenken
  23. Vrijer teken- en schilder materialen gebruiken
  24. Modekwartier
  25. Afsluitende week globale informatie USA
  26. Tuinplanten voor schaduwtuin zoeken
  27. Wat staat er voor info op de website van de bibliotheek 
  28. Welke smartphone past bij ons?
  29. Schoonmaken, hoe kan het beter? Hoe kan het handiger
  30. Smartphones
  31. Hoe kan ik mezelf beter ""gronden""
  32.  



1 opmerking:

Mapi zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Salem Geri !
Haha je hebt me ingehaald, ik loop wat de smartphone betreft zo hopeloos achter.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Sta even stil
Draai je niet om
En kijk ook niet vooruit
Tel de seconden
Niet de uren
Adem in en uit


Liselore Gerritsen

Lente

Lente

Verjaardagskaart

Verjaardagskaart

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Gebakjes

Gebakjes

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015

SPRING/LENTE

SPRING/LENTE

Kindje

Kindje

.

.