donderdag 27 oktober 2016

Ik heb geen abonnement meer.


Dit leuke bladerboekje zit in de nieuwste Flow
De hortensia is uit onze tuin

Ik heb jarenlang een abonnement op Flow gehad en nooit problemen
Ik verheugde me altijd op het moment dat het blad in de brievenbus viel
Tot juni dit jaar
Ineens ontdekte ik dat het wel heel lang duurde voor ik weer een Flow kreeg


Ik belde met de klantenservice
Het antwoord wat ik kreeg was dat ze het geld niet kunnen incasseren
Niet kunnen incasseren?
Ik heb vanaf het begin het geld via een automatische incasso laten innen
Nooit problemen
Ik vertel dit de jongeman
Hij vind het ook vreemd, mede omdat ik al zo lang abonnee ben
Hij vraagt zijn teamleider, biedt excuses aan, biedt aan me een extra Flow te sturen
En het probleem lijkt opgelost


Maar ik krijg opnieuw niets thuis gestuurd
Ik besluit een email te sturen
Het antwoord: ""Uw abonnement is gestopt
Mocht u een nieuw abonnement willen neem dan contact op"


Ik bel op
Ja, mevrouw, uw abonnement is afgesloten
Niet door u, maar omdat we geen geld van uw rekening kunnen boeken
En hij begint een riedel af te steken over 2 heel goedkope nieuwe abonnementen die ik kan afsluiten
Ik word boos en zeg
Ik sta nooit rood en stel dat ik een beetje rood sta
dan heb ik nog een limiet van de bank
Waarom trekken jullie het niet van mijn rekening?

Ik geef aan dat ik niet bel voor een nieuw abonnement
Dat ik dit na al dit gedoe ook niet meer wil
Waarop hij zegt, wanneer u het perse op uw manier wilt dan moet dat maar zo


Wanneer ik weer wat rustiger ben ga ik het steeds vreemder vinden
Ik word toch gezien als wanbetaler..............
Dan zou je toch denken dat ik benaderd word
om naar een oplossing te zoeken
Maar niets van dit alles
Geen herinnering, geen aanmaning
Ik ben degenen die contact zoekt en navraag doet
De eerste keer krijg ik excuses
De tweede keer is mijn abonnement afgesloten

Ik koop de Flow nu maar in de winkel
Want het blijft mijn lijfblad


1 opmerking:

  1. Onrecht kom je in allerlei vormen tegen, ook hier is er srake van. Ik zou deze blog ook naar Flow sturen, openbaar en dan moet je eens zien welke deuren opengaan. Ik zou ook boos zijn, maar zou het er niet bij laten. Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015