donderdag 16 maart 2017

Ze zijn er weer........


Vandaag zag ik ze weer voor het eerst
De bloemetjes van de meidoorn
Ik vind ze zo prachtig

Het is bijna een sport voor me geworden
Zodra het buiten een beetje begint uit te lopen
speur ik rond of ik ze al zie
Eerst zag ik in een plantsoen een struik in knop
Deze boom stond echter al in volle bloei in de tuin van een particulier
Wat heerlijk, wat een weelde
En vooral de wetenschap dat dit pas het begin is van die prachtige periode die lente heet


Het begin


Die prille waas


Het is deze dagen zulk verrukkelijk weer buiten


En gisteren
De verkiezingen
Gelukkig werd Wilders niet de grootste
Is het gevaar van een Nexit geweken

Er is nog genoeg waar ik het niet mee eens ben
Mijn politieke richting is niet het CDA en de VVD
Toch was ik enorm opgelucht


1 opmerking:

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015