woensdag 7 juni 2017

la Vie en Rose en een bosbessentoetje.





LA VIE EN ROSE

Ik vertelde jullie
dat ik op zoek ga naar mooie muziek

Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe en waar ik moet zoeken
Want hoe vind ik nu muziek die ik mooi vind?
Ik heb me voorgenomen eens naar het radioprogramma
van Margriet Vroomans te gaan luisteren
Ik heb haar altijd een heel goede interviewster gevonden
Ik vind het jammer dat ze dit nu niet meer doet

Ik keek naar Pinkpop
maar werd er niet vrolijker van
Ik wilde vooral Green Day zien
Maar om een of andere reden
zag ik van alles maar niet deze band
Wel zag ik het schattige moment
met het jongetje dat het podium op mocht en een gitaar kreeg
De volgende dag overal op Twitter

Ik vond bovenstaande uitvoering
van La vie en Roses stomtoevallig
Ik vind het mooi
De naam van de zangeres is
Daniela Andrade  


Tweede voornemen voor deze maand
Gezonde toetjes

Zoeken naar 3 recepten voor gezonde toetjes
Ik ben gek op toetjes
Maar wil ze niet te vaak eten ivm mijn  gezondheid



Nodig voor twee personen. beaufoodsuper-snelle-bosbessen-sorbet
  • 250 gr bevroren blauwe bessen
  • 1 banaan
  • 1 el honing
  • 2 el cacao nibs

Zo maak je het
Stop de blauwe bessen, de banaan en de honing in de blender. Houd wat bessen over als garnering. Blend tot een romige sorbet. Je zal het fruit af en toe naar beneden moeten drukken zodat je blender alles goed pakt. Schep het ijs in twee bakjes, top af met de bessen en cacao nibs en serveer direct.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015