vrijdag 30 juni 2017

Nieuwe aquarelkaart, Etsyshop perikelen en regen.


Etsyshop
Ik heb er weer een Caraibische schone bijgeschilderd
Ik ga er nog 2 bijschilderen

Maar, op dit moment is alles Etsy wat de klok slaat
Ik probeer een Etsy shop op te zetten
Ik worstel me door alle voorkomende problemen
Rare dingen waar ik tegen aan loop
Maar langzamerhand begint het me te dagen
Dank je wel voor je steun
Fijn dat ik af en toe even bij jou kan klankborden

Ik moet nu nog 1 ding uitzoeken mbt de betalingen
En dan ga ik mijn winkeltje vullen
Wat er nu staat zijn in eerste instantie probeersels


Feel good boeken
Ik vertelde een poosje terug dat ik op internet iemand gevonden had die een lijstje had gemaakt met romans die over boekwinkels gaan. Toen ik naar de bieb wilde schreef ik de titels op die me aan stonden en vergat het lijstje prompt mee te nemen. Maar, ra, ra hoe kan het? Ik ben nu 2 keer ( Ja, 2 keer vergat ik het lijstje) naar de bieb gegaan en beide keren lachte een boek me toe dat, jawel.......over een boekwinkel gaat. En ze zijn leuk. Echt heel leuk. Ik kan bijna niet ophouden te lezen.


Het weer
Het weer is omgeslagen, he? Qua temperatuur is het lekker. Maar wat viel er veel regen. 1 van mijn opgekweekte zonnebloemen was van de tafel gevallen en liep daarna in een U bocht. Gelukkig is hij weer bijgetrokken. Wat zijn planten flexibel en sterk, he? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015