dinsdag 25 juli 2017

Een wandeling over een alternatieve route.


Iets heel leuks wat ik vorige week deed was met 2 vriendinnen
de zoon van 1 van mijn vriendinnen en hond Foska
een wandeling langs de Rijn maken

Het leuke eraan was dat we op een punt liepen waar ik normaal nooit kom
Wat we nu van dichtbij zagen zie ik normaal vanuit de verte

Deze rode bouwblokken nu van dichtbij te kunnen zien
En de brug en de klokkentoren vanuit een ander perspectief
Enorme plezierboten vielen op


Massa's bloemen
Heerlijke zon
Wandelpaadjes
En toen koeien 
Leuk daar tussendoor te lopen


Een van de leukste aspecten aan de wandeling
was de aanwezigheid van Foska
Jullie moeten weten dat ik bang ben voor honden
Ik denk dat het terug te voeren is naar mijn kindertijd
toen een herdershond me gebeten heeft
Ik ben ook onhandig met honden
Ik kijk altijd vol verbazing naar mensen die vreemde honden 
als oude vrienden begroeten
Ikzelf loop er liever met een boogje omheen
En hoop dat de baas de hond vast houdt

Maar Foska is een klasse apart
Zoveel blijheid
Zoveel gezelligheid
Zoveel LIEFS
in een hondenlijf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015