zaterdag 2 september 2017

Weer twee kaarten verkocht en nazomeren.


2 kaarten via Etsy verkocht
Gisteren ontdekte ik ineens dat ik weer 2 kaarten via Etsy heb verkocht. Ik wacht al een poosje op een reactie uit de USA, waar ik eerder een kaart naar toe stuurde. Toen ik gisteren mijn email opende dacht ik dat ik eindelijk een reactie kreeg. Maat toen ik beter keek zag ik dat er weer 2 kaarten zijn gekocht. Dit keer door een dame uit Amsterdam. Jee, dat is leuk. 

Ik pakte de kaarten in 



Vandaag maakte ik een pakje van de kaarten en stuurde ze op. Ik ben benieuwd of ik nu wel een reactie krijg. De juffrouw van het postkantoortje vroeg of ik het....... tsja, wat zei ze nu ook al weer? Ik weet nog dat het 3,95 kostte. Maar dan kan ik mijn kaarten volgen en ook zien dat ze aangekomen zijn. Weer wat geleerd. Ik weet wel dat dit bestaat wanneer ik zelf wat via internet koop. Maar dit is de eerste keer dat ik iets verstuur als een "brievenbuspakje". Dit woord staat op het bonnetje met de barcode.

Ik vind het heel erg leuk
En ik vind dat de koopster een goede smaak heeft
Want dit waren ook mijn lievelings zomer kaarten


Nazomeren
Sommige bladeren verkleuren al


The calendar tells us
that most of September is still summer...

Ik heb gezocht naar liedjes over september
Of een gedicht
Is nog niet zo gemakkelijk iets te vinden









4 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk dat je weer twee verkopen had, gefeliciteerd! Mooie septemberfoto's en gedichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je via Etsy verkoopt, ik heb daar ook aleens naar gekeken. Maar ben er toch niet aan begonnen omdat ik niet goed weet hoe of dat precies werkt. Susses met je kaarten, ze zijn prachtig. Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verrassing, he? Ik groei langzaam in het Etsy gebeuren. Ik vond het ook altijd ingewikkeld. Ik heb mijn account al in 2010 aangemaakt en er toen niets meer mee gedaan. Maar nu ben ik toch weer begonnen. Ik ben er blij mee en hoop dat het doorzet.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015