maandag 18 september 2017

Zomer 2017. Je was fijn.

Omdat de zomer 2017
nu toch wel op zijn einde loopt
Heb ik geprobeerd de beelden die er voor ons bij horen vast te leggen

Wandelingen


De Tuin
We hebben zo genoten van de tuin
Nadat in de winter de huizenhoge coniferen waren gekapt
Waren er voor het eerst op meerdere plekken zon
De tuin is nog nooit zo mooi geweest



Ik heb heel wat keren water gegeven
We hebben erin rond gelopen
Alles bewonderend
Veel plezier gaf het zaaigoed dat opkwam
TIP voor ons: Volgend jaar een zaaitafel kopen

En heerlijk in de zon gezeten of onder de nieuwe parasol
Etend, lezend, schilderend


Gebeurtenissen o.a.

Salem schildert een groot schilderij 

Ik kan er niet veel van laten zien

Want dan is de verrassing weg voor de koopster



Verder

Deventer
Schuytgraaf
Verjaardag
Wandelen langs de Rijn
Etsy shop begonnen

Gelezen
Pride and Prejudice - Jane Austen
Koop nooit een rode jas - Nora Ephron
Villa Air-Bel
Anne Marie Tellegen
Donna Karan

Schilderen
Kaart voor Luuk
Kaart voor Hedy
Schilderij mbt herfst
Kaart Cactussen
Kaart Sandalen
Kaart Glazen op tafel
Rode jas kaart

Wat we heel lekker vonden
Zo lekker ouderwets
ijs uit onze jeugd
Ook zelf regelmatig mango ijs gemaakt
En citroentaarten, die niet echt lekker waren
Onze favoriete bosvruchtentaart gemaakt


En zo mooi


Een macro lens gekregen


En nu staat de herfst voor de deur
Een paar jaar geleden zou ik hier beroerd van zijn geworden
Ik zag natuurlijk wel de schoonheid van de kleuren
Maar ook dacht ik in termen van verval

Na het zien van een quote op Pinterest
Ben ik daar gelukkig vanaf
Nu denk ik
"De natuur hult zich in haar mooiste kleed"

Ik verheug me erop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015