vrijdag 13 oktober 2017

Thanks for being you.


Deze bladeren vond ik gisteren
Zijn ze niet prachtig?
De een bijna zwart, dan een paar rode lijnen, en dan worden de kleuren roder 


Toen ik dit jaar een nieuwe laptop kreeg
Ontdekte ik dat het foto bewerkingen programma Picassa wat ik gebruikte niet meer bestond
Gelukkig gaf Judy mij een gouden tip PicMonkey
Met veel plezier gebruikte ik het gratis gedeelte
Maar toen.....

Ineens kon ik dit gedeelte niet meer gebruiken
Ik kon een week als proef "alles" gebruiken 
Maar zou daarna moeten gaan betalen

Ik zocht op internet of ik een ander programma zou kunnen vinden
Was een dag zoet ermee
Zonder resultaat
En toen dacht ik, ik betaal

Voordeel is dat ik nu alles kan gebruiken
En gisteren probeerde ik een deel van ""alles"" uit


Van het resultaat op de foto hierboven keek ik echt op
Dit boompje licht altijd zo prachtig op, felrood
Maar dan moet de zon wel schijnen
Maar gisteren was er kil licht
Ik dacht echt, dit mislukt
Hieronder de oorspronkelijke foto
Dat ik wolken zou kunnen toevoegen had ik niet verwacht


Ik heb vooral "gespeeld"" met randen met artistiek uitsnijdingen
En de sfeer van de foto veranderd



Hieronder mooi grafisch


Hier nog een lijst erom heen
Ik bakte een appel kruimel taart



En PicMonkey?
Die stuurde me dit

It seems like only yesterday we met. Us, a humble photo editing site; you, a collector of meaningful moments with an eye for design, searching for that perfect tool to express your creativity.
Now, just look at us—partners in crime against boring photos and tired design. We've come so far, and we can't wait for another great year.
Thanks for being you.
Always,
PicMonkey


2 opmerkingen:

  1. Echt leuk hoe je nu al die foto's hebt bewerkt Geri !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou moe, wat lief van PicMonkey! Ik probeer nog steeds alternatieven, maar ik krijg het toch niet zo mooi en zo makkelijk als PM. Ik vind het wel een verplichting elke maand een bedrag, dus ik weet nog niet. Ik vind de resultaten die je ermee hebt gemaakt, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015