maandag 21 mei 2018

Ei van Columbus.


Wanneer ik een biografie lees
Vind ik het fijn te weten waar iets ook al weer stond
Wanneer ik er dan over blog kan ik het gemakkelijk terughalen

Ik probeerde eerst de bladzijden en een kernwoord in een schriftje te schrijven
Maar dan gebeurde het dat mijn boek beneden lag en het schrift boven
Vervelend


Ineens bedacht ik het ei van Columbus
Ik heb post its en velletjes en ……….
Hoe heten die dingetjes?


Waarom gebruik ik die niet?
Het blijkt ideaal te zijn

Ik moet alleen niet vergeten ze eruit te halen
Wanneer ik het boek terugbreng naar de bibliotheek
Is me al een keer gebeurd
Ik zag het te laat
Het boek verdween in de sleuf


2 opmerkingen:

  1. Handig! Ik heb ook nog ergens van die bladwijzerpapierdingetjes liggen, maar waar.....? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed idee, Geri...natuurlijk neem ik het over! Dank je @@@

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015