donderdag 10 mei 2018

Moederdag kaart verkocht.

Ik heb weer een kaart verkocht via mijn etsyshop/watercolors
Nu deze moederdagkaart
Ik vind dit zo hartstikke leuk


Ik vind de voorstelling op de kaart zelf ook zo mooi
Ik moest het gewoon schilderen
Ik ben heel blij dat een lieve koopster dit ook vind

Vanavond ben ik bezig er een mooi pakje van te maken
Ik gebruik tot nu toe papier uit het FLOW papierboek
Maar ik moet ook eens naar ander papier gaan rondkijken
Want niet elk Flow papier is geschikt

Ik probeer er altijd een mooi pakje van te maken


3 opmerkingen:

  1. Wat geef je toch een prachtige aandacht! @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geri, ik vind de kaart zo mooi. Kan me voorstellen dat het super leuk is dat mensen zelfs op grote afstand je werk vinden en kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!!!! Die kaart is inderdaad prachtig en zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015