zondag 30 september 2018

De week erna.......


Deze bloemen plukten we in de landbouwtuin vorige week zaterdag

De eerste week na de operatie is nu voorbij. Ik had verwacht erg te moeten wennen aan het feit dat ik bij opstaan ineens heel goed kan zien, iets wat ik 64 jaar niet kon. Maar daar ben ik supersnel aan gewend.


Wat me meer moeite kost zijn de kleuren
Om in jaren 60 termen te spreken, ik lijk wel te trippen
Ik begin er nu een heel klein beetje aan te wennen

Begrijp me goed
De kleuren zijn prachtig
Maar zo totaal anders
Ongeveer zo


Ik was bang dat ik na mijn operatie zou ontdekken dat de kleuren op mijn blog niet goed zijn
Daar hoef ik niet meer bang voor te zijn
En onze schilderijen zijn prachtig
Hoewel het papier van mijn aquarellen fluorescerend is
Onze tuin heeft nu ongeveer deze kleuren


Dat is toch raar?

Ik heb deze week voor mijn doen rustig doorgebracht
Veel meer tv gekeken dan ooit
Ik kan nu t.v. kijken zonden bril en ook de ondertiteling lezen
Ongelofelijk, ik controleer steeds of het wel waar is

Naar  CNN gekeken, zo spannend
Rechter Kavanaugh en Dr. Christine Blasey Ford hpdetijd
Urenlang aan de buis gekluisterd
Pas op het allerlaatste moment krijgen de democraten een heel klein beetje hun zin

Verder veel gepuzzeld


Vandaag ga ik voor het eerst naar buiten, ben benieuwd

2 opmerkingen:

  1. Natuurlijk zal het allemaal even wennen zijn, maar het klinkt fantastisch! Ben heel blij voor je..@@@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, scherp zien! En dan ook nog heldere kleuren! Zal vast wel wennen. Fijn dat het allemaal goed is gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen

.

.

Boekenproject 2014

Boekenproject 2014

Boekenproject 2015

Boekenproject 2015